Η ενότητα αυτή των έργων με τίτλο “Νοητικοί Συνωστισμοί”, απαρτίζεται από τρειs προσεγγίσειs τηs έννοιαs του ανθρώπινου εγκεφάλου. Σαν έναs τόποs όπου συνωστίζονται χρόνοs, πληροφορίεs, “κίνηση” ιδεών και σκεπτικισμό απέναντι στην σύγχρονη οπτική αντίληψη και προβληματική.
Το πρώτο έργο με τίτλο 'Use it, abuse it' / "Χρήση, Υπονόμευση", προέκυψε μέσα από το workshop Transform 2012 / Το κουτί τηs Πανδώραs / Ελπίδα, που διοργάνωσε το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονηs Τέχνηs Θεσσαλονίκηs με τη σχολή Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης και άλλους φορείς και μουσεία της πόλης. Αμέσωs μετά, παρουσιάστηκε στην έκθεση τηs γκαλερι ΚΑΠΠΑΤΟΣ Rooms 2013.
Το δεύτερο έργο με τίτλο 'Life-Time' αντίστοιχα, γεννήθηκε μέσα από τιs συζητήσειs με τον εικαστικό Peter Kogler, υπεύθυνο για την διεξαγωγή ομαδικήs έκθεσηs από το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονηs Τέχνηs Θεσσαλονίκηs (2013), επάνω στο θέμα του χρόνου όπως αυτό έχει βιωθεί ατομικά. (Το θεωρητικό πλαίσιο αναλύεται στην σχετική σελίδα παρουσίασης του έργου)
Το τρίτο έργο με τίτλο "Νόησις" κατασκευάστηκε ως προς το γλυπτικό του μέρος το 2015 ενώ το 2017 έγινε η εικαστική επεξεργασία του οδηγώντας στην τελική του μορφή. Στη συνέχεια, οδηγήθηκα στην ενότητα έργων 'Constitutions', ωs προσωπική ανάγκη περαιτέρω εικαστικήs διερεύνησηs τηs χρήσηs της έννοιαs του εγκεφάλου ωs “θεσμοθετημένη νόηση” και πωs αυτή εμπεριέχεται στα δομικά κοινωνικά συστήματα, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον και την επιλογή μου στην ελευθερία της έκφρασης όπως αυτή έχει καταγραφεί στο συνταγματικό δίκαιο διαφόρων χωρών. Η προσέγγιση των νομικών κειμένων γίνεται μέσω της μη δυνατής ανάγνωσής τους εφόσον και τα ίδια ουσιαστικά δεν εφαρμόζονται.
The series of artworks under the title 'Mental Congestions', consist of three approaches on the concept of the human brain. Similar to a place where time, information and "motion" of ideas are crowded along with a scepticism on the contemporary visual perception and problematic.
The first artwork entitled 'Use it, abuse it' resulted from the workshop Transform 2012 / Pandora's Box / Hope, organised by the State Museum of Contemporary Art of Thessaloniki along with the school of Fine Arts of Thessaloniki and other institutions and museum of the town. Soon after, it was presented to the exhibition of KAPPATOS gallery Rooms 2013.
The second artwork entitled 'Life-Time' respectively, grew out of discussions with Peter Kogler, responsible for conducting a group exhibition by the Macedonian Museum of Contemporary Art of Thessaloniki (2013), on the issue of time as it is experienced individually. (The theoretical framework is introduced to the relevant page presenting the artwork)
The third artwork entitled 'Noesis', was sculptured in 2015 while in 2017 the artistic process was completed leading to the final artwork.
Subsequently, I was creatively led to my series of artworks under the project title 'Constitutions', that came as a personal need for further investigation on the artistic use of the brain concept as “constitutionalised cognition" and how it is embedded in the social structural systems. My interest and selection of texts is in the freedom of expression included in the constitutional laws of various countries. My approach of the legal texts is done through the impossibility of their reading since they themselves are not really put into practice.